20 oct 2007

En honor a un geni, gràcies President!


Gràcies Pasqual!

En aquesta ocasió vull dedicar el meu espai d’opinió a la figura de l’expresident de la Generalitat, Pasqual Maragall.
En aquesta jornada, crida especial atenció la notícia de rebuig de Maragall al PSC, doncs bé, jo vull donar-li les gràcies per aquest gest, que personalment crec que fa justícia i honra a tots aquells que vam creure en ell.
No me’n penedeixo, i ho dic ben alt. Jo vaig cridar MARAGALL PRESIDENT, perquè estava convençut que en una Catalunya d’esquerres tot seria més fàcil, però el continu boicot del PSOE va fer fracassar totes les esperances que havien despertat en molts catalans.
Maragall és i ha estat una personalitat clau per Catalunya, no se li ha donat la importància que es mereix, però el temps li acabarà donant la raó. Som molts els Maragalls, que seguint la seva estela “vam abandonar el barco” del PSC.
El senyor Montilla el millor que podria haver fet era quedar-se a Madrid, perquè aquí no el trobàvem pas a faltar.

Gràcies Maragall, per dir la veritat i tornar-nos així el suport que en tu vam confiar.

Salut i independència!

Gràcies també els meus bons amics Ferran i Rinki per la col·laboració expressada en tot moment.
EPÍLEG
He de dir que aquest text el vaig escriure hores abans de conèixer la notícia que Pasqual Maragall pateix Alzehimer. Només vull afegir que, una vegada més Maragall ha demostrat la seva sinceritat i el seu optimisme.
Gràcies President!

2 comentarios:

F. Bertran dijo...

Quim, un bon escrit, si senyor
amb vocabulari assequible i entenedor!!

conyes apart, aquest tema ja n'hem parlat varis cops a classe, o bé fent el café. igual que tu, crec que maragall era un bon president. el pitjor del cas és que vaig fer aquesta reflexió quan ja no hi era. deus conèixer les meves inclinacions polítiques, i saps que el tripartit per a mi era una.....
en fi, d'aquells rumberos que teniem en el govern, ell era l'únic que s'aprofitava.
el seu caràcter tan... estrambòtic! no sabies mai per on et sortiría, ni amb què. vaig al.lucinar bastant amb lo del tres per cent, tot s'ha de dir.

pel que dius del boicot que va fer el psoe, discrepo bastant, però aquest ja és un altre tema!

Felicitats i endavant!
continua així,

PD. desprès et comento l'altre que ara no tinc temps!!:)

rinki dijo...

Gràcies Maragall i ànims. Pascual Maragall, un home que ha donat més a Catalunya que els vint anys de Ciu amb el lladre Pujol (un xixereldu a madrid i un farçant), vergonya em faria donar suport al PP mentres van cantant... PUJOL ENANO HABLA EL CASTELLANO!!!!!
Nomès m'agradaria donar suposrt a un admirable i valent home com és Maragall, sense pels a la llengua i afrontant ara la crua realitat admirablement. El president de l'estatu (que per cert va ser retallat per culta de la baxada de pantalons de l'hereuet del Pujol,el senyor Mas, un altre fatxenda; que per sort una majoria d'esquerres li ha parat als peus.

Acabo recordant que CIU=PP ----> colla de dats pel cul!!!!!!!!!